"Στο δρόμο" του Φρέντυ Βιανέλλη.
Στο δρόμο Σενάριο-Σκηνοθεσία: Φρέντυ Βιανέλλης.
Φωτογραφία: Αντρέας Μπέλλης. Παραγωγή: Βιανέλλης - Μούβι Μέικερς. Μοντάζ: Πάνος Παπακυριακόπουλος. Ηχοληψία: Πάνος Πανουσόπουλος. Ερμηνεία: Ηλίας Λογοθέτης, Δέσποινα Τομαζάνη, Άλκης Παναγιωτίδης (χρώμα, 35 χιλ., 27')
Κείμενο του Λευτέρη Ξανθόπουλου
Η επαγγελματική συλλογική δουλειά αυτής της ταινίας με την πεντακάθαρη παραδοσιακή μυθοπλασία, καταποντίζεται μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα -όσο δηλαδή διαρκεί ή ενοχλητική φλυαρία των συμβολικών πλάνων του τέλους (δέντρα, θάλασσα, η πόλη).
Ο σκηνοθέτης γοητεύεται από το ναρκισσισμό της εικόνας του, μετά δεν την αντέχει και τέλος τινάζει το τελικό προϊόν του στον αέρα (δεν το ανατρέπει διαλεκτικά αλλά το τινάζει υστερικά) αναιρώντας τον εαυτό του και ταπεινώνοντας τον θεατή. Γιατί, Βιανέλλη και Παπακυριακόπουλε, δεν αφήνετε τον Λογοθέτη να χάνεται στα θαυμάσια νυχτερινά του έξοχου Μπέλλη;
Φωτογραφία: Αντρέας Μπέλλης. Παραγωγή: Βιανέλλης - Μούβι Μέικερς. Μοντάζ: Πάνος Παπακυριακόπουλος. Ηχοληψία: Πάνος Πανουσόπουλος. Ερμηνεία: Ηλίας Λογοθέτης, Δέσποινα Τομαζάνη, Άλκης Παναγιωτίδης (χρώμα, 35 χιλ., 27')
Κείμενο του Λευτέρη Ξανθόπουλου
Η επαγγελματική συλλογική δουλειά αυτής της ταινίας με την πεντακάθαρη παραδοσιακή μυθοπλασία, καταποντίζεται μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα -όσο δηλαδή διαρκεί ή ενοχλητική φλυαρία των συμβολικών πλάνων του τέλους (δέντρα, θάλασσα, η πόλη).
Ο σκηνοθέτης γοητεύεται από το ναρκισσισμό της εικόνας του, μετά δεν την αντέχει και τέλος τινάζει το τελικό προϊόν του στον αέρα (δεν το ανατρέπει διαλεκτικά αλλά το τινάζει υστερικά) αναιρώντας τον εαυτό του και ταπεινώνοντας τον θεατή. Γιατί, Βιανέλλη και Παπακυριακόπουλε, δεν αφήνετε τον Λογοθέτη να χάνεται στα θαυμάσια νυχτερινά του έξοχου Μπέλλη;