Ειδήσεις

Αναζητήστε με μια λέξη το άρθρο που είναι καταχωρημένο.
24/9/2005 | Δημοσιογραφική επιμέλεια: ΒΙΚΤΩΡΑΣ ΜΟΝΤΖΕΛΛΙ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ 2005

ΚΩΣΤΑΣ ΔΡΙΜΥΛΗΣ

Η διπλή του υπόσταση είναι γοητευτική

 

ΤΙΤΛΟΣ ΤΑΙΝΙΑΣ: ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ

ΠΑΡΑΓΩΓΗ: ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΠΕΙΡΑΜΑ

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: ΚΩΣΤΑΣ ΔΡΙΜΥΛΗΣ

ΣΕΝΑΡΙΟ: ΚΩΣΤΑΣ ΔΡΙΜΥΛΗΣ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΑΓΚΑΣ

ΗΧΟΣ: ΗΛΙΑΣ ΚΟΝΤΟΣ

ΣΚΗΝΙΚΑ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΝΤΑΝΑΚΟΣ – ΚΩΣΤΑΣ ΔΡΙΜΥΛΗΣ

ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΝΤΑΝΑΚΟΣ – ΚΩΣΤΑΣ ΔΡΙΜΥΛΗΣ

ΗΘΟΠΟΙΟΣ Α: ΡΟΥΛΑ ΠΑΤΕΡΑΚΗ

ΗΘΟΠΟΙΟΣ Β: ΓΙΑΝΝΗΣ ΝΤΑΝΑΚΟΣ

ΗΘΟΠΟΙΟΣ Γ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΠΟΥΡΔΑΛΑΚΗΣ

ΗΘΟΠΟΙΟΣ Δ: ΣΠΥΡΟΣ ΦΑΡΟΣ

ΗΘΟΠΟΙΟΣ Ε: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΟΛΕΤΣΟΥ

ΜΑΚΙΓΙΑΖ: ΣΥΜΕΛΑ ΚΑΛΑΪΤΖΙΔΟΥ

ΜΟΝΤΑΖ: ΜΑΚΗΣ ΦΑΡΟΣ

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ: Διάρκεια 12’30’’, έγχρωμη, format 35mm, έτος παραγωγής 2005.

Η ταινία συμμετέχει στο φεστιβάλ στο ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ τμήμα.

 

Η Μαρία τηλεφωνεί σε μια θρησκευτική ραδιοφωνική εκπομπή για να μοιραστεί την εμπειρία της και να δώσει σε όλους ένα μήνυμα αγάπης…

Ο Κώστας Δριμυλής γεννήθηκε στην Αθήνα τον Απρίλιο του 1970. Είναι απόφοιτος της Σχολής Γραφικών και Καλλιτεχνικών Σπουδών του ΤΕΙ Αθήνας. Παρακολουθεί μαθήματα υποκριτικής και σεμινάρια σκηνοθεσίας από το 1997. Το 2003 ίδρυσε την Θεατρική Ομάδα Πείραμα με την οποία ανέβασε τα έργα του: «Η Τρομακτική Ανακάλυψη του Δρ. Γκάρφενμπουργκ» στο Θέατρο Επί Κολονώ (Σεπ. – Οκτ. 2003) και «Αγάπα με»στο Θέατρο Ιλίσια Βολανάκη (Μάιος 2004). Έχει γράψει σενάρια για ταινίες μικρού και μεγάλου μήκους όπως και θεατρικά. Αυτή είναι η πρώτη του κινηματογραφική δουλειά.

Τι σημαίνει για εσάς η προπέτεια της παραγωγής μιας μικρού μήκους ταινίας;

Bungee Jumping!

Τι σημαίνει για εσάς μια συμμετοχή στο Φεστιβάλ της Δράμας;

Ελπίζω μια ευχάριστη εμπειρία.

Τι σας ώθησε να ασχοληθείτε με τον κινηματογράφο και πως αντιλαμβάνεστε εσείς τον συγκεκριμένο χώρο;

Το τι με ώθησε ν’ ασχοληθώ ακόμα το ψάχνω, αυτό όμως που σίγουρα  με γοητεύει είναι η διπλή του υπόσταση, είναι τόσο αληθινός όσο και ψεύτικος.

Τι προσδοκείτε με τη φετινή σας συμμετοχή στο Φεστιβάλ της Δράμας και τι περιμένετε να συμβεί μετά;

Δεν προσδοκώ, μου αρέσουν οι εκπλήξεις!

Το τελικό αποτέλεσμα της συγκεκριμένης ταινίας -που θα συμμετάσχει στη Δράμα- απέχει πολύ από το αρχικό πλάνο που είχατε στο μυαλό σας όταν πραγματοποιήσατε τη σύλληψη της ιδέας;

Πέρα από κάποια τεχνικά θέματα, όχι.

Μια ανεξάρτητη παραγωγή πάντα συναντά πολλά προβλήματα. Πείτε μας λίγα λόγια για τις δυσκολίες που βγήκαν κατά τη δημιουργία της ταινίας που σχετίζονται με τα έξοδα αλλά και την υλοποίηση του στόχου σας…

«Ποτέ μην κλαις πάνω από χυμένο γάλα» .

Απευθυνθήκατε σε κάποιον φορέα για να στηρίξει την προσπάθειά σας; Πήρατε υποσχέσεις που έμειναν στα λόγια;

Ευτυχώς όλες οι υποσχέσεις πραγματοποιήθηκαν γιατί τις είχα δώσει εγώ στον εαυτό μου.

Γιατί επιλέξατε τον συγκεκριμένο τίτλο για την ταινία σας; Τι περιέχει από την υπόθεση της;

Είναι ο τίτλος της ραδιοφωνικής εκπομπής στην οποία συμμετέχει η ηρωίδα.

Ποιο ήταν το ερέθισμα που σας ώθησε να δημιουργήσετε τη συγκεκριμένη ταινία σας;

Ένας ηθοποιός.

Εμπνευστήκατε την ταινία σας ψάχνοντας μια νέα ματιά των πραγμάτων;

Ο στόχος μου ήταν να πω κάτι με το δικό μου τρόπο.

Ποιο είναι το μήνυμα που θέλατε να περάσετε από την ταινία σας;

Αυτό θέλω να μου το πείτε εσείς όταν τη δείτε.

Οι ήρωες σας είναι αληθινοί ή κατασκεύασμα της φαντασίας σας;

Κατασκευάσματα…

Το ταξίδι της δημιουργίας είναι σημαντικότερο από την διάκριση;

Και τα δύο είναι σημαντικά για διαφορετικούς λόγους και προϋπόθεση το ένα του άλλου.

Σε περίπτωση που σας επιλέξει η επιτροπή και κερδίσετε κάποιο από τα βραβεία θα συμμετάσχετε και του χρόνου στον θεσμό;

Αυτό δεν μπορώ να το ξέρω από τώρα.

Επιλέξατε να δημιουργείτε ταινίες μικρού μήκους γιατί είναι το «αναγκαστικό» πέρασμα στις ταινίες μεγάλου μήκους ή επειδή σημαίνει κάτι παραπάνω για εσάς;

Πιστεύω πως η «ταινία μικρού μήκους»  είναι ένα είδος που έχει τις δικές του δυσκολίες και ιδιαιτερότητες, είναι ένα διαφορετικό υλικό. Ταυτόχρονα είναι και ο πιο «εύκολος» τρόπος για κάποιον που τον ενδιαφέρει το σινεμά, να μάθει και να πειραματιστεί. Σίγουρα δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από την «ταινία μεγάλου μήκους» πέρα της  εμπορικής της εκμετάλλευσης και σκέφτομαι ότι ίσως να ήταν πολύ ενδιαφέρον οι εταιρίες παραγωγής να προσανατολίζονταν π.χ σε προβολές που θα αποτελούνταν από κάποιες καλές ταινίες μικρού μήκους αντί για κάποιες βαρετές και ατέλειωτες ταινίες μεγάααλου μήκους.

Οι ταινίες μικρού μήκους είναι για τους «ρομαντικούς» σκηνοθέτες ή για αυτούς που δεν έχουν τα μέσα να κάνουν ταινία μεγάλου μήκους;

Γι’ αυτούς που δεν έχουν τα μέσα, τους ρομαντικούς.

Ποια είναι τα μελλοντικά σχέδια στον χώρο του κινηματογράφου;

Κάποιες σπουδές στο εξωτερικό.

Τι είναι αυτό που κάνει σημαντική την τέχνη στη ζωή του ανθρώπου;

Η θεραπεία της ψυχής του.