ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ 2005
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΑΦΟΥΤΗΣ
Οι συνθήκες που επικρατούν στον περίγυρό μου…
ΤΙΤΛΟΣ ΤΑΙΝΙΑΣ: ΤΑ ΣΑΛΙΓΚΑΡΙΑ ΤΗΣ ΛΟΥΛΟΥΣ
ΠΑΡΑΓΩΓΗ: ΕΚΚ-ΠΡΙΜΙΟΥΜ ΜΙΝΤΙΑ - ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΑΦΟΥΤΗΣ
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΑΦΟΥΤΗΣ
ΣΕΝΑΡΙΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΑΦΟΥΤΗΣ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΗΧΟΣ: ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΥ – ΚΩΣΤΑΣ ΒΑΡΥΜΠΟΠΙΩΤΗΣ – ΠΑΝΟΣ ΒΟΥΤΣΑΡΑΣ
ΣΚΗΝΙΚΑ: Δ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ
ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ: Δ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ-Τ. ΠΑΠΑΔΑΚΗ
ΗΘΟΠΟΙΟΣ Α: Κ. ΑΒΑΡΙΚΙΩΤΗΣ
ΗΘΟΠΟΙΟΣ Β: Α. ΚΑΛΤΣΙΚΗ
ΗΘΟΠΟΙΟΣ Γ: Δ. ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗ
ΗΘΟΠΟΙΟΣ Δ:
ΗΘΟΠΟΙΟΣ Ε:
ΜΑΚΙΓΙΑΖ: ΕΥΗ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ
ΜΟΝΤΑΖ: ΠΑΝΟΣ ΒΟΥΤΣΑΡΑΣ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ: Διάρκεια 15’, έγχρωμη, format 35mm, έτος παραγωγής 2005.
Η ταινία συμμετέχει στο φεστιβάλ στην κατηγορία ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ και ΔΙΕΘΝΕΣ
Ένα κοριτσάκι μαζεύει σαλιγκάρια στο πάρκο και γνωρίζει έναν παράξενο αλλοδαπό, είναι το κεντρικό θέμα της ταινία του Παναγιώτη Φαφούτη που γεννήθηκε στην Πάτρα και ζει στην Αθήνα…
Ακολουθεί η συνέντευξη με τον Παναγιώτη Φαφούτη…
Τι σημαίνει για εσάς η προπέτεια της παραγωγής μιας μικρού μήκους ταινίας;
Χαρά-δημιουργία, φίλων-χρέη…
Τι σημαίνει για εσάς μια συμμετοχή στο Φεστιβάλ της Δράμας;
Ένα καλό μέρος για να παρουσιαστεί η ταινία και «χαιρετούρες...»
Τι σας ώθησε να ασχοληθείτε με τον κινηματογράφο και πως αντιλαμβάνεστε εσείς τον συγκεκριμένο χώρο;
Η διάθεση για δημιουργία και η ανάγκη να δημοσιοποιώ κάποιες αντιλήψεις μου για το πώς αντιλαμβάνομαι τον κόσμο…
Τι προσδοκείτε με τη φετινή σας συμμετοχή στο Φεστιβάλ της Δράμας και τι περιμένετε να συμβεί μετά;
Να αρέσει η ταινία. Όποτε περίμενα κάτι συγκεκριμένο με προηγούμενες συμμετοχές, δεν ερχόταν. Οπότε… τίποτα.
Το τελικό αποτέλεσμα της συγκεκριμένης ταινίας -που θα συμμετάσχει στη Δράμα- απέχει πολύ από το αρχικό πλάνο που είχατε στο μυαλό σας όταν πραγματοποιήσατε τη σύλληψη της ιδέας;
Όχι, αλλά επιτεύχθηκε από διαφορετικούς δρόμους…
Μια ανεξάρτητη παραγωγή πάντα συναντά πολλά προβλήματα. Πείτε μας λίγα λόγια για τις δυσκολίες που βγήκαν κατά τη δημιουργία της ταινίας που σχετίζονται με τα έξοδα αλλά και την υλοποίηση του στόχου σας…
Δυσκολία στην εκταμίευση από το ΕΚΚ.
Απευθυνθήκατε σε κάποιον φορέα για να στηρίξει την προσπάθειά σας; Πήρατε υποσχέσεις που έμειναν στα λόγια;
Έστειλα το σενάριο στο ΕΚΚ όπου εγκρίθηκε και ζήτησα χορηγία από διάφορες εταιρίες. Η YAMAHA, για παράδειγμα, ανταποκρίθηκε με 5000 ευρώ.Οι υπόλοιπες εταιρίες μου απάντησαν όλες και εξήγησαν τους λόγους της μη ανταπόκρισης.
Γιατί επιλέξατε τον συγκεκριμένο τίτλο για την ταινία σας; Τι περιέχει από την υπόθεση της;
Την αφορμή να αναπτυχθεί η ιστορία…
Ποιο ήταν το ερέθισμα που σας ώθησε να δημιουργήσετε τη συγκεκριμένη ταινία σας;
Οι συνθήκες που επικρατούν στον περίγυρό μου…
Εμπνευστήκατε την ταινία σας ψάχνοντας μια νέα ματιά των πραγμάτων;
Όχι.
Ποιο είναι το μήνυμα που θέλατε να περάσετε από την ταινία σας;
Προτιμώ να λειτουργήσει η ταινία και να μην το δηλώνω γραπτά…
Οι ήρωες σας είναι αληθινοί ή κατασκεύασμα της φαντασίας σας;
Κατασκεύασμα…
Το ταξίδι της δημιουργίας είναι σημαντικότερο από την διάκριση;
Σίγουρα, αλλά καλή κι η διάκριση όποτε έρχεται…
Σε περίπτωση που σας επιλέξει η επιτροπή και κερδίσετε κάποιο από τα βραβεία θα συμμετάσχετε και του χρόνου στον θεσμό;
Αν έχω ταινία δε θα σκεφτώ τι έγινε πέρυσι.
Επιλέξατε να δημιουργείτε ταινίες μικρού μήκους γιατί είναι το «αναγκαστικό» πέρασμα στις ταινίες μεγάλου μήκους ή επειδή σημαίνει κάτι παραπάνω για εσάς;
Και τα δύο.
Οι ταινίες μικρού μήκους είναι για τους «ρομαντικούς» σκηνοθέτες ή για αυτούς που δεν έχουν τα μέσα να κάνουν ταινία μεγάλου μήκους;
Νομίζω ότι διάρκεια καθορίζεται κατ αρχήν από την ιστορία κι από τον τρόπο που θέλεις να την παρουσιάσεις. Μετά παίζουν ρόλο και τα χρήματα…
Ποια είναι τα μελλοντικά σχέδια στον χώρο του κινηματογράφου;
Ότι προκύψει και μου αρέσει…
Τι είναι αυτό που κάνει σημαντική την τέχνη στη ζωή του ανθρώπου;
Δεν ξέρω ακόμα…